×
NISSAN GT-R

Teljesítmény


TELJESÍTMÉNY

AZ ÚJ GT-R

EGY SZUPERAUTÓ, AMELY ANNYIRA INTUITÍV, HOGY BÁRKI KÉPES VEZETNI. ANNYIRA SOKOLDALÚ, HOGY BÁRMIKOR, BÁRHOL VEZETHETŐ.

A LEGENDA SZÍVE

IKERTURBÓS MOTOR

A Nissan felrúgta a megszokást a GT-R fejlesztésének minden pontján, kezdve a hihetetlenül fejlett motorral.

570 LE-S VR38 IKERTURBÓS MOTOR

A GT-R díjnyertes 3,8 literes, V6-os, 24 szelepes ikerturbófeltöltős motorja az egyes hengerek saját gyújtásvezérlésének és turbófeltöltők megnövelt nyomásának köszönhetően most már 570 LE-t képes leadni 6800-as fordulatszámon 637 Nm nyomaték mellett, ami 20 LE-s és 5 Nm-es növekedést jelent.

IHI INTEGRÁLT TURBÓFELTÖLTŐ

A motor minden hengersorához egy-egy IHI turbófeltöltő csatlakozik. A kipufogócsonk és a turbófeltöltő egyetlen egységbe integrálásának köszönhetően optimális egyensúly jön létre a beszívott levegő és a kibocsátott kipufogógáz mennyisége között. A hatékonyabb hűtést nagyobb köztes hűtő biztosítja. Az egyenletesen felépülő nyomaték érdekében a „turbólyuk” elkerülését precíziós elektronikus vezérlés segíti.

3.8L Ikerturbós V6

  • *Kombinált üzemanyagfogyasztás:
    11,8 l/100km
     
  • *CO2 kibocsátás:
    275 g/km
     
  • Max. teljesítmény:
    419 (570) KW/LE / 6800 fordulat/perc
     
  • Üzemanyag típusa :
    Benzin
     


A SEBESSÉG IGAZI TITKA

A TELJESÍTMÉNY ÉS NYOMATÉK FONTOS, DE A LENYŰGÖZŐ FÉKEZÉS ÉS KEZELHETŐSÉG A VALÓDI TITOK A GYORS HALADÁSHOZ.

A PREMIUM MIDSHIP (PM) PLATFORM SZÉPSÉGE

ALVÁZ

Szintén szakít a hagyományokkal a Nissan GT-R Premium Midship (PM) platformja, amely hátrébb helyezi a motort az alvázon a jobb kezelhetőség érdekében. Ez az egyedülálló elrendezés a Nissan GT-R hátuljába helyezi a sebességváltót az osztóművel, így ez a világon az első független hátsó hajtóműegysége összkerékhajtású jármű esetében.
Tengerentúli modell megjelenítve

A VEZETŐ ÁLTAL ÁLLÍTHATÓ LENGÉSCSILLAPÍTÓK

A vezető által állítható, speciális Bilstein DampTronic lengéscsillapító-rendszer magas szintű vezérlést kínál a különböző helyzetekben. 2017-re a rendszer továbbfejlesztették a kényelmes utazást biztosító Komfort móddal és a jobb kormány-visszajelzést nyújtó R móddal.

VERSENYPÁLYÁRA KÉSZ FÉKEK

A GT-R a versenysport néhány legkiválóbb ötletét alkalmazza. A 6 dugattyús első és a 4 dugattyús hátsó féknyereg egyetlen tömb alumíniumból készül annak érdekében, hogy rendkívül merev és könnyű legyen. A keresztfuratú féktárcsák rombuszalakú szellőzőbordákat tartalmaz, míg a teljesen úszó féktárcsa lehetővé teszi, hogy a külső tárcsa eltávolodjon a kerékagytól, ami csökkenti a rotor deformálódási hajlamát.


A SZUPERAUTÓ, AMELY FORMÁLJA A LEVEGŐT

AERODINAMIKA

A GT-R aerodinamikájának kompromisszumokat nem ismerő hangolása még egyenletesebb leszorítóerőt biztosít, miközben megmarad a hihetetlen 0,26-os légellenállási együttható. Amíg Ön egy jelentős, nagy teljesítményű szuperautót lát, a levegő mintha egy alacsony, a középmotoros szuperautó körül áramlana. Aerodinamikai varázslat

MINDEN A RÉSZLETEKBEN REJLIK

Karosszéria alatti aerodinamika: Az átlagos autó hajtáslánca látszik az autó alján, körbejárják a légáramlatok, ami felhajtóerőt hoz létre, és lelassítja a járművet. A Nissan GT-R természetesen nem átlagos autó. A karosszéria alsó részét kompozit panelek burkolják, sík aerodinamikai felületet hozva létre.

TELJESÍTMÉNY ELŐÁLLÍTÁSA A PUSZTA LEVEGŐBŐL

Azok a nagy spoilerek, légbeömlők és szellőzők nem pusztán azért vannak ott, mert jól néznek ki – mindegyiknek fontos funkciója van. A spoiler leszorítóerőt hoz létre. A légterelőn látható barázdák és a hátsó lökhárítón lévő nyílások a légáramlást a jármű hátulja felé terelik. Az első sárvédők mögötti nyílások hűtik a fékeket, és még több lefelé irányuló erőt hoznak létre, a motorháztetőn található légbeömlők és a hűtőrács pedig a motor hűtését segítik elő.

A KAROSSZÉRIA ALATTI LÉGÁRAMLÁS

Az autó elején a sík alvázburkolat felgyorsítja és a fékekhez tereli a levegőt, lehűtve azokat. Hátul egy szénszálas diffúzor töri meg és lassítja vissza a felgyorsított levegőt, így szívóhatást hoz létre, ami az úthoz tapasztja a Nissan GT-R-t.

*Tengerentúli modell megjelenítve

BÁRHOL, BÁRMIKOR

ÖSSZKERÉKHAJTÁS

A legtöbb szuperautó a garázsban marad, vagy gyorsan melegebb éghajlatra vonul, amikor a tél beköszönt, a Nissan GT-R a Dinamikus Menetstabilizáló Rendszerrel (VDC) – az utcai autókban valaha használt egyik legfejlettebb összkerékhajtással és menetstabilizáló rendszerrel – akkor is tündököl.

ÖSSZKERÉKHAJTÁS

Az első és hátsó tengely közti hagyományos 50-50%-os nyomatékmegosztás helyett a Nissan GT-R elektronikus vezérlésű összkerékhajtásos rendszere szükség esetén a rendelkezésre álló nyomaték akár 100%-át is a hátsó kerekekre tudja küldeni, vagy akár 50%-át az első kerekekhez irányítja. Ez biztosítja a kiváló kormányérzetet és visszajelzést, valamint azt a magabiztosságot, amelyet csak az összkerékmeghajtás képes nyújtani. Ezenfelül a Dinamikus Menetstabilizáló Rendszer (VDC) folyamatosan figyeli a kormányzást és a fékezést, érzékeli a túlkormányozottságot és alulkormányozottságot, és szükség szerint csökkenti a motorfordulatszámot, és fékezi a megfelelő kerekeket.

SZEMÉLYRE SZABOTT UTAZÁS KARNYÚJTÁSNYIRA

MENETDINAMIKAI RENDSZER 3 ÜZEMMÓDDAL

Az utaktól a versenypályákig, és köztük szinte mindenhez ez a fantasztikus szuperautó-teljesítmény elképesztő rugalmasságot biztosít.

Az itt látható képek tájékoztató jellegűek. Egyes esetekben a fényképeken nem a Magyarországon kínált járművek láthatók, és a képek nem egy konkrét modellt, felszereltségi szintet vagy elérhető változatot ábrázolnak. Előfordulhat, hogy a képeken látható jellemzők nem érhetők el, vagy csak bizonyos felszereltséghez kapcsolódnak. A Nissan technológiákkal kapcsolatos jogi nyilatkozatot idekattintva érheti el.